Колективна робота

Застосовується у такого роду проєктах, привчає висловлювати власну думку, відстоювати її, співпрацювати з однокласниками, сприймати і розуміти точку зору іншої людини. Застосування STEM на уроці навчає дітей сприймати завдання, формулювати дослідницьку гіпотезу, застосовувати оригінальні способи пізнання, розвиває аналітичне і критичне мислення.

При вивченні теми «Африка» у 7 класі (курс "Географія материків та океанів") діти виконували проєкт «Відомі місця Африки». Проблемне завдання: створити інтерактивний плакат з визначними місцями Африки.

Перш ніж приступити до створення плаката, діти:

- визначили тему плаката;
- визначили мету і завдання;
- самостійно зібрали необхідні мультимедійні матеріали;
- продумали структуру майбутнього плаката та визначили взаємозв’язки елементів і їх розташування.

     Учні отримали завдання дослідницького характеру: самостійно опрацювати інтернет-ресурси з матеріалами про визначні місця Африки, позначивши їх на карті.




 На уроці діти, об’єднавшись у «творчу лабораторію», колективно створили інтерактивний плакат, використовуючи сервіс https://app.genial.ly та самостійно дібрані матеріали. Презентували спільний проєкт.







Результат колективної роботи: https://view.genial.ly/5fb5281e465c0b6e9a735413/interactive-image-interactive-image

Немає коментарів:

Дописати коментар

Жданов Віталій Миколайович,  учитель географії, очільник STEM-лабораторії з географії