STEM-освіта в позакласній роботі

 Педагогічною наукою доведено і шкільною практикою перевірено, що інтенсивний розвиток школяра відбувається не тільки на уроці, а й у позаурочний час в атмосфері вільного спілкування, праці, дозвілля. При цьому різні форми позакласної роботи дозволяють мені як вчителю враховувати індивідуальні особливості учнів, їх схильності, освітні потреби, мотивації, рівень домагань, пізнавальні інтереси. 

Позакласна робота з географії є складовою всього освітнього процесу, природним продовженням роботи на уроці. Позакласні заняття дуже сильно впливають на урок. Відомості, здобуті під час цих занять, дають учневі змогу доповнювати в класі відповіді товаришів, наводити цікаві приклади чи виконувати складні дослідження.                 


У своїй роботі використовую такі форми проведення позакласної роботи: інтелектуальні змагання, предметні тижні, факультативні курси, КВК, вікторини, диспути, позапрограмні екскурсії (у природу, на виробництво тощо), акції, предметні олімпіади, гуртки та інше.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Жданов Віталій Миколайович,  учитель географії, очільник STEM-лабораторії з географії