Тиждень науки

Під час спільного уроку з географії та зарубіжної літератури («Теплові пояси Землі» та «Р. Бредбері «Літо в один день»)  учні 6 класу об’єдналися у 2 творчі групи для створення та обговорення проєктів «Ми – діти Сонця». Перед дітьми були поставлені такі проблемні питання:

І. Яким «бачать» сонце діти? Чому всі їх порівняння «неживі»? Яким бачить сонце Марго? З чим вона порівнює сонце?

ІІ. А що значить сонце для вас? Складіть синквейн на тему «Сонце», розташувавши його рядки на теплових поясах планети. Охарактеризуйте теплові пояси, вкажіть їх розташування. На що впливає кут падіння с/п?

Виконання таких проєктів передбачає групову творчу діяльність учнів, спрямовану на отримання самостійних результатів під керівництвом учителя. 


Проаналізувавши зміст новели «Все літо в один день», зосередили  увагу на двох  важливих моральних проблемах сучасності – проблемі збереження людських цінностей земного світу і проблемі  дитячої  жорстокості і агресії, прописали важливі людські цінності на промінцях Сонця.


Ознайомлення з тепловими поясами Землі, з`ясування причин нерівномірного розподілу сонячного тепла та світла на земній поверхні. 






Після обговорення "З чим асоціюється у вас літо?" та ознайомившись із тепловими поясами Землі, діти створили сенкан до слова "Сонце" та розмістили його на теплових поясах нашої планети.


Презентація та обговорення проєктів.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Жданов Віталій Миколайович,  учитель географії, очільник STEM-лабораторії з географії