Під час спільного уроку з географії та зарубіжної літератури («Теплові пояси Землі» та «Р. Бредбері «Літо в один день») учні 6 класу об’єдналися у 2 творчі групи для створення та обговорення проєктів «Ми – діти Сонця». Перед дітьми були поставлені такі проблемні питання:
І. Яким «бачать» сонце діти? Чому всі їх
порівняння «неживі»? Яким бачить
сонце Марго? З чим вона порівнює сонце?
ІІ. А
що значить сонце для вас? Складіть синквейн на тему «Сонце», розташувавши його
рядки на теплових поясах планети. Охарактеризуйте теплові пояси, вкажіть їх розташування. На що впливає кут
падіння с/п?
Виконання таких проєктів передбачає групову творчу діяльність учнів, спрямовану на отримання самостійних результатів під керівництвом учителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар