«Творча лабораторія» (робота в парах)

Виконання такого проєкту передбачає дослідницьку діяльність учнів. Незамінний інструмент для цього – mozaBook (https://ua.mozaweb.com). Цей сервіс урізноманітнює інструментарій уроків з географії численними ілюстраційними, анімаційними та творчими презентаційними можливостями. Видовищні інтерактивні елементи й вбудовані додатки сприяють розвитку навичок, полегшують проведення дослідів, пробуджують зацікавленість учнів і допомагають в легкому засвоєнні навчального матеріалу.  Наприклад, при вивченні теми «Будова земної кори» був застосований прийом «Творча лабораторія» (робота в парах).

Під час ознайомлення з внутрішньою будовою Землі учні отримали завдання: розглянути 3D сцену «Оболонки Землі».



Завдання. Уявити, що проводите геофізичні дослідження. Один учень перебуває на суші, другий — у батискафі на дні океану. Визначити, крізь які шари проходитимуть сейсмічні хвилі, відправлені вашими приладами. Замалювати їх. Розказати своєму сусіду по парті про свої відкриття. Виділити загальне і відмінне в будові материкової та океанічної земної кори.






Робота над таким проєктом, дозволяє учням стати пошуковцями, дослідниками, які, самостійно проводячи дослідження, краще запам’ятовують те, що «відкрито» ними самими.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Жданов Віталій Миколайович,  учитель географії, очільник STEM-лабораторії з географії