Під час вивчення теми «Харчові продукти та їх виробництво в Україні» у 9-му класі учні проводили індивідуальні дослідження протягом декількох тижнів економічної та екологічної складової питання «Українські та імпортні продукти в споживчому кошику моєї родини». На заключному уроці підводили підсумки дослідницької роботи у вигляді захисту групових проєктів. Клас заздалегідь був поділений на 2 групи, які отримали випереджальне завдання - орієнтовні інструктивно-інформаційні картки для виконання дослідження за темою «Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини».
Презентація та захист проєктів
Такий вид діяльності розвиває уміння працювати в команді з метою досягнення
спільного результату, аналізувати результати діяльності, формувати
навички публічних виступів, розвиває уміння слухати інших, відстоювати власну
думку.
Немає коментарів:
Дописати коментар